customer service tlc (chinese c2) a MILANO

pubblicato
offerta proposta da
tipo di contratto
somministrazione
Candidati ora >

dettagli offerta

pubblicato
luogo di lavoro
milano, lombardia
categoria
Assistenza clienti, customer care, call center
sottocategoria
Call center
tipo di contratto
somministrazione
riferimento
CX177451
offerta proposta da
guido.cozzi@randstad.it

descrizione

Are you interested to work in customer service? Do you wish to gain specifical competences? Randstad Contact Center Division has a great opportunity for you!

responsabilità

You’ll work as customer service operator in a modern contact center, managing the chinese customers of an important TLC Company. You should use your communication skills to satisfy the customer using multiple channels (telephone, e-mail, chat). Place of work: Milan.

competenze

Requirements:

- Diploma or Degree

- CHINESE Mothertongue or Equivalent (C1/C2) 

- Italian average (at least A2/B1)

- immediate availability (september)

- availability to work on shift

- good communication skills, empathy, listening skills, stress management

- excellent IT skills (word processing, Excel, digital skills)

- previous experience in call center/customer service would be appreciated

We can offer you:

- free training as customer service operator

- temporary contract with a view to extend

La ricerca è rivolta ai candidati ambosessi (L.903/77). Ti preghiamo di leggere l'informativa sulla privacy ai sensi dell'art. 13 del Regolamento (UE) 2016/679 sulla protezione dei dati (GDPR).

livello di studio

Diploma scuola superiore o Qualifica professionale